Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні дні з 10:00 до 19:00

Замовлення — online 24/7

 

 

0
Мій кошик

Відгуки про магазин

4.8
90 відгуків
Сортування:
20 апреля заказали/оплатили кухонный уголок Кедр Мебель Сервис. 25 апреля выдан на доставку и 26 апреля доставлен в Одесскую область.

Уголок фантастический!
Обслуживание и коммуникация на высоком профессиональном уровне.
Отдельная благодарность менеджеру по работе с клиентами за терпение и профессионализм, а также директору Roomdepot за высокую скорость обработки заказа.

Когда покупатель делает покупку онлайн, всегда появляются какие-то мелкие сомнения: а будет ли цвет такой же, качество, размер как на фото; как быстро изготовят и доставят и т.п.
Все эти сомнения лично у меня были развеяны как только я увидела уведомление о доставке и прикоснулась к мягкому уголку.

Ожидание и реальность совпали на 100%.

Будущим покупателям очень рекомендую остановить свой выбор на сайте Roomdepot.
Roomdepot не только оказывает максимальную помощь и поддержку, но и бесплатно дарит клиентам хорошее настроение!

Еще раз огромное спасибо!
Відповісти
Замовляли ліжко "токіо нове". Сервіс гарний до моменту оплати авансу! Ліжко пришло за 8тижнів і 3 дні. Ліжко фабрики Лев дуже якісно зроблено(шукала саме цю фабрику), але магазин roomdepot обдурив! А саме, фабрика ламелі для ліжка не виготовляє, це ніде сказано не було, и менеджер не доповнив цю інформацію та не попередив що ламелі жахливої якості. З ліжком пришли ламелі жахливої якості!! Такої якості я ще в житті не бачила! Вони не зашліфовані та до половини вскріті лаком, багато ламель пошкодженні, розсипались в руках! Шкода тут не можна прикріпити фото! Менеджер магазину сказав, що то є норма, підкладіть підматрасник на ламелі, щоб вони не пошкодили дорогий матрас!!! Типу багато компаній зовсім не скривають лаком та не шліфують. Я купляла Ліжко гарної якості, від гарної фабрики, а отримала якийсь брак ламелій. Пройшов тиждень и компанія мовчить з приводу відправки нормальних ламель!!! Якщо не хочете за свої не малі кошли отримати розчарування , не тратьте свій час на цю компанію!!!
Відповісти
Добрий день) Як керівник магазину - завжди хочу чути клієнтів для розуміння, що ще б покращити в нашій роботі, що передати фабриці певного товару, щоб вони обов'язково звернули увагу на коментар клієнтів.

Та в цьому випадку, відгук просто наклеп. Та відповідаємо на всі коментарі.

1. //Сервіс гарний до моменту оплати авансу! Ліжко пришло за 8тижнів і 3 дні.//

- менеджер професійно допоміг обрати товар, був завжди на зв'язку, і залишається досі. Доставку замовлення магазин оплатив своїм коштом. Про терміни виготовлення було попереджено декілька разів в тому числі телефоном - орієнтовно від 6 до 8 тижнів. https://prnt.sc/rvXbmiaxIHko

2. //roomdepot обдурив! А саме, фабрика ламелі для ліжка не виготовляє, це ніде сказано не було, и менеджер не доповнив цю інформацію та не попередив що ламелі жахливої якості//

- фабрика ЛЕВ займається виготовленням меблів з натуральної деревини (ліжка дерев'яні, м'які ліжка, тумби та комоди) в кожному виробництві товарів є певні комплектуючі, які фабрика не виготовляє, а робить закупівлю у спеціалізованих постачальників. У виробництві меблів це - тканини на оббивку, ручки комодів та тумб, фурнітура, металеві рами на ліжка та ламелі. Магазин не доповнює інформацію про це. Якщо фабрика надає вибір - магазин обов'язково запропонує це клієнту - в іншому випадку товар комплектується стандартним наповненням, яке відповідає технічним умовам.

3. //багато ламель пошкодженні, розсипались в руках! Шкода тут не можна прикріпити фото!//

- прикріпляємо фото - https://prnt.sc/CcgT6jwZVO3L так, ось тут погоджуємося - це БРАК ламелей. Тип даних ламелей - це гнуто клеєні ламелі - і ось деякі можуть розклеюватися. Насправді нічого страшного в цьому немає. Це все замінюється по гарантії.

4. /Пройшов тиждень и компанія мовчить з приводу відправки нормальних ламель!!!//

- менеджер був з вами на зв'язку - і в суботу 01.04 як тільки ви про це написали - вам надали відразу відповідь https://prnt.sc/tBKJwyaS_24A - запитали про кількість бракованих для заміни - в понеділок 03.04 ви надали відповідь за кількістю бракованих штук, а в середу 05.04 зранку отримуємо повідомлення від вас, що пройшов тиждень і ми мовчимо.

Звісно, що це все не приємно. Але трапилося - головне без паніки - все можна виправити)

Ось тут 100% погоджуємося - Ліжко фабрики Лев дуже якісно зроблено - це дійсно так. Тому радимо замовляти ліжка саме цього виробника.
Відповісти
Замовляла диванчик з пуфами доя кухні. Дуже задоволена. Менеджер допомогла з вибором тканини. Ідеально вписався в інтер'єр і простір. Якість відмінна! Доставка вчасно, ввічливо, якісно.
Відповісти
Замовили два ліжка назви не уточнюю зайве, колір коричневий з червоним відливом, чекали майже місяць натомість приїхали два ліжка кольору "марганцю", загальна якість виробу жахлива. Товар обмінювати та повертати передоплату відмовились.Слів бракує щоб висловити емоції, що до виробника та продавця. Навіть одна зірка забагато,😡
Відповісти
Юрій, доброго вечора. Розглянули ваше звернення. Нам шкода, що ви не задоволенні отриманим товаром.

Ми детально перевірили ваше замовлення. Вами було дійсно прийнято рішення, саме виготовити під замовлення із вибраним кольором два ліжка - ви вибрали колір "Махонь" - даний колір чітко вказується у специфікації товару. На сайті представленні зразки кольорів, з якими працює дана фабрика https://prnt.sc/45X0x4y1GWyk

Ви вказуєте своє бачення кольору //колір коричневий з червоним відливом// - але насправді, колір махонь це червоно-коричневий колір, що асоціюється з кольором дерева Махагоні. Проте, слід зазначити, що колір самого дерева не є однотипним і може дещо відрізнятися від стандартного кольору. Тобто насиченість червоного може бути різною у кожного виробника.

Тому із кольором вашого замовлення все чітко. Фабрика виконала вірно, згідно зі своєю палітрою фарб.

//натомість приїхали два ліжка кольору "марганцю"// - це не можливо. Колір марганцю рожевий. Відтінки матеріалів через монітор дійсно можуть відрізнятися від реальних про, що ми попереджаємо, але не так категорично з червоного на рожевий. На прохання менеджера - ми так і не отримали від вас жодного фото в доказу.

//Товар обмінювати та повертати передоплату відмовились// - ще раз наголошуємо, що жодного фото-доказу невідповідності замовленого товару від вас не отримували. В іншому випадку, ми б направили скаргу на розгляд до рекламаційного відділу фабрики і якщо дійсно ліжка мали колір рожевий, чи був фабричний дефект, який не можливо було б замінити чи виправити - замовлення можна б було замінити або взагалі скасувати з поверненням авансу.
Ми дотримуємося умов продажу - товари, які виготовляються під замовлення - поверненню та обміну не підлягають https://prnt.sc/Jre1ufP0qACL

Замовлення виконано належним чином. Жодних доказів браку чи невідповідності товару від вас не отримано. Ви відмовилися від отримання товару на пошті - в такій ситуації ваш аванс не може бути повернуто, цим коштом буде частково компенсовані наші витрати на оплату доставки, повернення посилки поштовій службі.
Відповісти
В даному магазині купувала комод « Ромео», на інтернет-просторі на дану одиницю була найнижча ціна саме в цьому магазині.
Якісне пакування, доставка у обумовлений термін, професійний підхід менеджера до справи.
Я дуже задоволена та щиро рекомендую майбутнім покупцям замовляти в магазині Roomdeport.in.ua

Відповісти
Купували ліжко Соня мебігранд 90х190 см в натуральному кольорі. На складі в наявності не було такого розміру. Вирішили ризикнути та замовити, внесли невелику суму авансу і десь через тижнів 5 нам повідомили про готовність. Все по чесному. Окремо подяка кур'єру магазину - людина відповідальна , дуже приємно працювати з такими людьми. Ліжко за таку вартість думали буде гіршим, навіть попри опис про посередню якість, але воно виявилося досить гарним! Упаковка, фурнітура, схема зрозуміла - жодних проблем та зауважень. По вазі, ліжко не сильно масивне та важке, всі планки не сильно товсті , навіть можна сказати тендітні. Все зібралося за 40 хв, це коли у вас є двоє помічників, які чекали це ліжко з нетерпінням)
Плюси: вартість-якість, вигляд по живому набагато краще ніж на картинці, інформативність схеми, професійність менеджера магазину.
Мінуси: очікування - на складі , на жаль , тільки деякі рішення розмірів та декілька фарбувань , тому в нашому випадку довелося чекати. Через декілька тижнів декілька ламелей почали скрипіти, та питання вирішив підкладкою під них.
Оцінку для магазину ставлю 5. Для виробника ліжка 4.
Відповісти
Це просто жах!
Більш жахливого сервісу я не зустрічала ніде!
26.09.22 я внесла передплату по замовленню. Менеджер відразу попередила, що чекати 5 тижнів, ок)
На початку листопада (після 5-ти тижнів очікування) я вирішила уточнити що там з моїм довгооочікуваним диванчиком на кухню, і тут почалося…
«чекайте, на вулиці війна, вимкнення світла, форс-мажори і тд.», і так 2 тижні я чую фрази типу «в кінці тижня ваше замовлення буде готове», а коли я запитую «коли Ви відправите мені моє замовлення?!?» чую «у нас форс-мажор, всі чекають, і не панікують, ми не говорили Вам що замовлення буде готове100%, ми говорили, що можливо буде готове, не перекручуйте внформацію і ще шось типу такого брєду»
І саме цікаве в цій ситуації, що ні разу менеджер не написала «вибачте за затримку, або вибачте ми не встигаємо», я самостійно намагаюсь вияснити де ж моє замовлення, і при цьому магазин робить мене винною!
На мої прохання зв’язатися з керівництвом-ігнор!
Я просто не вірю що моє замовлення взагалі роблять!
Бережіть свої кошти і нерви!
Відповісти
Юлія, доброго вечора вам. Отримав ваше звернення та відразу переглянув всю інформацію по вашому замовленні на кухонний диванчик Престиж 2, та переписку в месенджері. Можу опублікувати тут скріни з переписки. Менеджер завжди був на зв'язку і постійно надавав відповідь, та ми і не займаємося шахрайством. Повітре , за багато років роботи та отримання довіри до нас клієнтів, ми б не стали все втрачати заради авансу у тисячу гривень. Ми дуже хочемо, щоб всі наші клієнти отримали очікуваний товар якнайшвидше.
Ми прагнемо, щоб наші клієнти отримували лише приємні емоції від купівлі меблів, а не втрачали нерви. Ми стараємося настільки можна сьогодні працювати на повну (навіть відписую вам опівночі), та надавати той сервіс, який має і бути. Терміни завжди подаємо "орієнтовні" , навіть у мирний час на виробництві меблів немає точних термінів виготовлення. Так, дійсно 5 орієнтовних тижнів уже минуло, сьогодні почався уже сьомий, попередньо знаю, що на цьому тижні маємо вам відправити. Кожного дня спілкуємося із фабрикою, щодо вашого замовлення та багатьох інших - там дійсно складна ситуація. Так, як фабрика знаходиться у промисловій зоні, їм вимикають стабільно декілька разів по 4 години на день електроенергію. На жаль у нас в Україні війна і виникають форс-мажорні обставини. Фабрика та ми докладаємо усіх зусиль для виконання замовлень. З кожного замовлення % коштів перераховується на волонтерські фонди для підтримки наших воїнів. Тому просимо вас ще зачекати трішки, та не відмовлятися від замовлення. Будемо вдячні вам за терпіння та розуміння. Дякую за зворотній зв'язок.
Відповісти
Відразу напишу, що магазин реекоомеендую.
Уже не перша купівля тут. Та й не перша купівля взагалі в інтернеті меблів, досвід є. Цього разу я замовляв чотирьох дверну велику на 3,6 м шафу-купе із красивими дзеркальними комбінованими фасадами, уявіть, відповідально. І нічого страшного немає. Ось, що мене в цьому магазині й зробило постійним клієнтом - це їхня людська, щира увага. Не все було за планом, та не вина магазину - на тиждень затримали відправку, із-за перебоїв світла фабрика не встигла у терміни, і нова пошта при доставці зачепила пачку і довелося навіть складати акти (але то виявилася задня стінка, то все добре обійшлося) . Та я залишився дуже задоволений! після закінчення збирання, я захоплено дивився на шафу декілька днів ще. Тому до зустрічі, до нових замовлень.
Відповісти
Добрий денб.Замовляв уголок на кухню сенатор, сидіння м'які та комфортні, дуже зручно сидіти за столом. Уголок робили десь 5 тижнів але мене попереджали про це. Приїхав майже зібраний, гарно упаковано. Дуже сподобалося обслуговування все чітко пояснили та допомогли у виборі тканини на сидіння. Доставку робили новою поштою до будинку в село. Дякую велике магазину, консультанту Аліні за допомогу та терпіння.
Відповісти
Покупкою задоволені! Диванчик відповідає всім обговореним напередодні замірам, кольору та якості тканини. Менеджер своєчасно відповідав на всі питання.
Доставлений диван +- в запланований термін. Чекали відносно довго (5 з половиною тижнів), але результат того вартував, тому однозначно рекомендую!
Відповісти
Замовляла матрац Laguna Latona 140х200 чекала матрац 10 днів доставляли новою поштою до будинку майже безкоштовно!!. Я дуже вдячна за допомогу з вибором менеджеру магазину, яка все добре пояснила, і я дійсно отримала те що хотіла, матрац дуже комфортнмй та м'який. Оплачквала відразу та мені зробили знижку на доставку, приїхало все в найкращому стані. Дякую за роботу.
Відповісти
Це напевно найкращий магазин😊
Ніколи не залишав відгуків на сайтах , але ви покорили моє серце)
Замовляв дерев'яне ліжко з матрасом , мене інформували на кожному кроці вибору ліжка, колір ,наявність , акції і знижки.Вічливі оператори, водій доставки-Просто велике дякую!
Навіть під час війни ви зробили для мене замовлення-задоволенням😊
P.sЛіжко бомба😍

Відповісти
Замовляла кутовий диван до війни.І вже не вірила,що він колись доїде.
Але дякуючи працівникам фірми, замовлення було виконано і доставлено додому,так як і домовлялися.
Хочу подякувати всім працівникам .
Диван вийшов дуже гарним та практичним
Відповісти
Просто отвратительный сервис и качество доставки!
Сервис!
- Заказали у них уголок в кухню в декабре. В подарок нашим родителям на 14 февраля. Внесли предоплату. Ждали указанного срока. Конечно же к этой дате они не успели, две недели кормили завтраками, а потом началась война.. Понятное дело всем было не до этого, мы не звонили и они нам. Но когда все начало приходить в норму, открылись магазины и др…- этот магазин нас не известил.. нам самим приходилось звонить и выяснять что там с нашим уголком.
Доставка!
- После 2-х месяцев настойчивости, нам наконец отправили уголок. Но вместо курьерской доставки в село, как мы изначально договаривались и рассчитывали, нам отправили на отделение в Одессу. Нам пришлось утруждать людей, тратить силы и время, в итоге, забрали так, как нам его выдали, начали распаковывать уже на месте в селе..
Упаковка!
- Поддон был деревянный, сверху ничем не застеленный. Сам уголок был упакован в тонкий одинарный слой картона и замотан тонким слоем пленки. Извините, но упаковка с мейкапа серьезнее чем ваша. Там мне даже пилочки завернут в толстый слой картона. А это целый дорогостоящий уголок и так упаковать …
Из за плохой упаковки при транспортировке уголка, та сторона, что была на поддоне протерлась и образовала две дырки, после чего протерлась кожа на уголке. Нет чтобы поставить уголок внутренней стороной, где даже в случае этого повреждения не было заметно при сборке.. но это оказалась внешняя часть и она сразу бросается в глаза и подарок понятное дело испорчен..
Сервис!
- Мы сразу же ещё в упаковке все сфотографировали, отправили менеджеру на Вайбер, на что она ответила, что это мы виноваты, так как на почте не посмотрели и что замена повреждённой детали только за наш счёт!

Вывод: заказывайте в любом другом месте, но только не у этих недобросовестных людей от менеджера до упаковщика. Конечно Вам решать, но лишний раз подумайте, с вами могут поступить ещё хуже…
P.s. уголок получился совсем другого оттенка и качество не соответствует стоимости…
Відповісти
Доброго дня. Дякую за зворотній зв'язок.

Мені, як керівнику магазину, сумно отримувати ось такі коментарі. Наша команда дійсно старається у роботі, старається владнати, допомоги у вирішенні певних проблем, які виникають при замовленні, отриманні, збиранні меблів, але у деяких випадках ми безсилі..

Тетяно, ваш куточок було доставлено згідно домовленості про відправку на поштову службу Міст Експрес напередодні початку війни.

Тому, дійсно, із затримкою на виробництві але свої зобов'язання ми виконали - далі робота була за поштою.

//этот магазин нас не известил.. нам самим приходилось звонить и выяснять что там с нашим уголком.//

Ні, ми були на зв'язку з усіма нашими клієнтами! На вайбер зберігається наші повідомлення, до речі, ви нам ще й дякували за повідомлення.

//.. После 2-х месяцев настойчивости, нам наконец отправили уголок..//

Про що ви? З початку війни поштова служба припинила свою роботу. Тому 2 місяці ваших і наших очікування було саме у відновленні роботи Міст Експрес, так як куточок був у них на складі.

//Но вместо курьерской доставки в село, как мы изначально договаривались и рассчитывали, нам отправили на отделение в Одессу..//

Служба доставки спочатку відновила доставки на відділення у обласні центри, та нажаль робити кур'єрську доставку по району у них можливості не було - про це ми вам повідомляли. Ваше рішення - щоб ми змінили доставку на відділення де ви самостійно заберете вантаж.

Ми вам навіть пропонували альтернативу - зробити перевідправку Новою поштою до будинку - ви прийняли рішення очікувати відновлення роботи Міст Експрес та відправки на відділення міста Одеси.

Щодо пошкодження.

Дуже прикро, бо у вас вийшов дуже гарний куточок!

Меблі , в залежності від типу, обов'язково додатково пакуються поштовою службою перед відправкою (картон ± стрейч або палетування, може бути дерев'яна обрешітка чи флет-бокс..)

Куточок в даному випадку було складено на палету і запалетовано.

Тетяно, та шановні наші майбутні клієнти - ми надаємо вам інформацію після відправки замовлення з номером ттн , як вірно прийняти товар, попередньо з даною інформацією ви можете ознайомитися на нашому сайті
https://roomdepot.in.ua/ua/oplata-i-dostavka/

Будь ласка, не нехтуйте - перевіряйте товар на відповідність, цілісність упаковки у присутності кур'єра, чи на відділені пошти. Поштова служба несе відповідальність за цілісність товару при доставці, товар страхується на повну вартість, у випадку пошкоджень ви можете скласти претензію та вимагати компенсацію.

Але якщо ви забрали посилку - та вийшли з відділення хоча б на декілька хвилин - повернувшись зі скаргою про виявлення пошкоджень - пошта відмовить у прийнятті претензії. Вибачте, але тут ми безсилі.

У вашому ж випадку з переписки вайбер - ви повідомили, що не оглянули на відділенні вантаж, а відразу завантажили куточок у прицеп автомобіля і самостійно далі робили доставку до свого будинку - пошкодження виявили уже після.

Пакування на палеті досить надійне. Навряд чи у цьому випадку вина поштової служби..
Відповісти
Дуже хороший магазин...
Заказували ліжко дерев'яне виробника Арбор древ, воно просто фантастичне, і якість і ціна. Також тумбочку приліжкову з натурального дерева, також все на висоті ( за ціною ДСП, отримали з натурального дерева, так ще й з фірмовими направляючими ).
Завжди все в термін, завжди менеджери на зв'язку...
Ціни в даному магазині найнижчі на просторах інтернету...так ще й знижки роблять...
Дуже Вам дякуємо, процвітання Вам, і ціни тримати в подальшому най нижчі.
Відповісти
Заказывали мягкий кухонный уголок. Работа выполнена качественно и в установленные сроки. Наша семья очень довольна новой мебелью — красиво и удобно. Будем заказывать ещё!
Відповісти
Замобляв ліжку 2 ярусне в білому кольорі, чекав його на протязі 2 місяців, але на жаль, довелось зробити повернення. Так пофарбування і обробка дерева з заводу була погана. Дякую менеджерам, все вирішили і зробили повернення. Клієнтоорієнованна компанія. Нажаль фабрики можуть робити брак, це шкода.
Відповісти
Заказала матрас Рубин.Менеджер всё объяснила,уточнила детали.В понедельник отправили заказ,сегодня,в четверг,уже получила! Быстро,качественно,приемлемые ценыскидки.Всё супер.Осталась очень довольна.Буду рекомендовать друзьям 100%!
Відповісти
Дякую велике за гарне та швидке обслуговування! Купували обідній комплект Бруклін. Замовлення прийшло в обіцяний термін, якісно упаковане. Рекомендую магазин RoomDepot!!!!!
Відповісти
Замовленням повністю задоволена.
Ціни відповідають заявленим, доставка в обіцяні терміни, дівчатка -менеджери з гарним почуттям гумору,за це окреме дякую.

Я ваш клієнт, розширюйте асортимент і процвітайте.


Шафа, тумба під телевізор, книжкова полиця і полиці настінні з колекції "Крістіна".
Відповісти
Показати ще 20 відгуків
Вгору