Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні дні з 10:00 до 19:00

Замовлення — online 24/7

 

 

0
Мій кошик

Відгуки про магазин

4.8
103 відгуки
Сортування:
Замовляла м'який куточок. Дуже задоволена. Зробили по наших замірах
і з урахуванням всіх побажань, ще й раніше обіцяного терміну виготовлення. Щиро вдячна менеджеру за поради. Однозначно рекомендую! Процвітання і вдячних клієнтів Вам!
Відповісти
Все супер !!!замовлення виконали в сроки...по якості навіть краще ніж очікували!!
Відповісти
Заказывали недавно диванчик на кухню, всё сделано очень качественно и в оговоренные строки (и даже немножко раньше). Также очень порадовала возможность изготовления диванчика под индивидуальный заказ. Сам диванчик выглядит очень стильно и дорого, абсолютно довольными вложенными средствами. Отдельно спасибо девушке-менеджеру за профессионализм, компетентность, внимательность и отзывчивость. Рекомендую!
Відповісти
Замовляли диванчик на кухню)) Доставка в обговорені терміни, ціна та якість-🔥🔥🔥вписався ідеально)) Я щаслива))) Дякую)))🥰🥰🥰
Відповісти
Замовили ліжко Ліра Лев Бук
Ліжко дуже гарної якості, швидка доставка
Ще й безкоштовна доставка
Збирати ліжко було дуже легко, в 2 зайняло 20 хвилин, дуже якісне дерево, ламелі теж з буку
Велике дякую за консультацію, швидку та безкоштовну доставку .
Відповісти
Зірок дякую за відмінну роботу менеджера, за якісні меблі. В цьому магазині купували три ліжка та кухонний мʼякий куточок. Все якісне, з натуральної деревини. Бажаю магазину багато задоволених клієнтів
Відповісти
Щиро вдячний всім, за працю та кваліфіковану роботу!
Окрема подяка кур'єрам за оперативність та професіоналізм!
Рекомендую до співпраці!
Відповісти
Замовляла у вас кухонний комплект «Бродвей»,білий.Дякую за консультацію і доставку.Все дуже сподобалось !
Відповісти
Я дуже вдячна вашому виробництву за якісну роботу ! Дуже дуже задоволена кухонним диваном! Ви молодці!!
Відповісти
Замовляла лавку на кухню. замовлення прийняте без уточнення деталей. в результаті лавка прийшла не того розміру. я стрілками вказувала розміри сидіння, на картинці чітко видно, що вказую розміри сидіння. менеджер подумав/ла, що я вказую габаритну довжину лавки, ніяких додаткових запитаннь зі сторони менеджера задано не було. роботу менеджера оцінюю на 2. до якості і строків виготовлення запитань немає. якщо ви готові прискіпливо допитувати менеджера при замовленні, то рекомендую замовляти меблі тут. якщо ні, то достатньої уваги при замовленні, можете не чекати. на жаль. менеджерам треба зважати на те, що ваші клієнти, не виробникі, а просто звичайні люди, які можуть не знати всіх деталей

Відповісти
Добрий вечір, Вікторія.
Дякуємо вам за відгук та звернення уваги на такі деталі. Вибачте, що ваше замовлення не відповіло вашим очікуванням, через помилку, яка трапилася у неправильному розумінні ваших вимог.

Ми розуміємо, що наші клієнти можуть не завжди бути знайомі з усіма деталями або термінами, а консультант з причини людського фактора та великою кількістю товарних позицій не в змозі думати про всі задуми замовників. Ось ваше повідомлення - https://prnt.sc/d3nrDs2q2JIe де ви чітко прописуєте потрібну довжину лавки, та побажання, щодо глибини сидіння та кольору. Замовлення було прийняте з усіма уточненими даними - вам надіслано рахунок на перевірку, в якому всі дані було прописано - https://prnt.sc/8LiqP5bcjWpc та який ви погодили. Вибачте, менеджер просто не зміг подумати, що вказуючи довжину лавки ви маєте на увазі довжину сидіння.

Та ми беремо на себе відповідальність за невірне тлумачення ваших побажань, та запропонуємо варіант розв'язання цього питання, аби ви залишилися задоволені нашим сервісом.
Відповісти
Не задоволена. менеджер, як виявилося, взагалі не в темі, які меблі продаються. Замовляла вішак, менеджер сказала, що він важкий, під 10 кг. Хоча були сумніви, це ж не турник, а вішак, але ж гадала, що їй видніше. в результаті замовила адресну доставку, хоча вішак дуже легкий, меньше кг.-зайві трати. Далі мене запевнили, що кріплення в комплекті є, але ні, немає. тобто знов, зайві трати.

Відповісти
Добрий вечір, Юлія
Як керівник складу, приношу вам вибачення, бо через мене менеджер не знав точної інформації. Але зазвичай менеджер в темі)
Це нові надходження - менеджеру надали узагальнені дані по лінійці товарів без прив'язки до чітких моделей.
Так, ваша вішалка вагою майже 3 кг. Але все ж зручно та безпечніше отримувати посилки вдома. Щодо кріплення - так, менеджер не знала про їх відсутність. Запевнила вас, бо у випадку збирання вішалки - необхідна фурнітура присутня. А от кріплення до стіни ні. Виробник аргументує відсутність кріплення тим, що стіни можуть бути з різних матеріалів, відповідно й кріплення потрібно відповідне, яке клієнт самостійно й купує виходячи з необхідності надійного монтажу.
Вибачте за ці незручності. 5% знижку вам гарантую на наступне замовлення.
Відповісти
Ліжко доставили швидко.Донька задоволена .Дякую🌈🌞🌹
Відповісти
Робили велике замовлення в цьому магазині: кухонний куточок, обідній стіл і стільці. Все виконано охайно, якісно і дуже гарно. Дякую виробникам! І особлива подяка менеджеру за поміч і увагу!
Відповісти
20 апреля заказали/оплатили кухонный уголок Кедр Мебель Сервис. 25 апреля выдан на доставку и 26 апреля доставлен в Одесскую область.

Уголок фантастический!
Обслуживание и коммуникация на высоком профессиональном уровне.
Отдельная благодарность менеджеру по работе с клиентами за терпение и профессионализм, а также директору Roomdepot за высокую скорость обработки заказа.

Когда покупатель делает покупку онлайн, всегда появляются какие-то мелкие сомнения: а будет ли цвет такой же, качество, размер как на фото; как быстро изготовят и доставят и т.п.
Все эти сомнения лично у меня были развеяны как только я увидела уведомление о доставке и прикоснулась к мягкому уголку.

Ожидание и реальность совпали на 100%.

Будущим покупателям очень рекомендую остановить свой выбор на сайте Roomdepot.
Roomdepot не только оказывает максимальную помощь и поддержку, но и бесплатно дарит клиентам хорошее настроение!

Еще раз огромное спасибо!
Відповісти
Замовляли ліжко "токіо нове". Сервіс гарний до моменту оплати авансу! Ліжко пришло за 8тижнів і 3 дні. Ліжко фабрики Лев дуже якісно зроблено(шукала саме цю фабрику), але магазин roomdepot обдурив! А саме, фабрика ламелі для ліжка не виготовляє, це ніде сказано не було, и менеджер не доповнив цю інформацію та не попередив що ламелі жахливої якості. З ліжком пришли ламелі жахливої якості!! Такої якості я ще в житті не бачила! Вони не зашліфовані та до половини вскріті лаком, багато ламель пошкодженні, розсипались в руках! Шкода тут не можна прикріпити фото! Менеджер магазину сказав, що то є норма, підкладіть підматрасник на ламелі, щоб вони не пошкодили дорогий матрас!!! Типу багато компаній зовсім не скривають лаком та не шліфують. Я купляла Ліжко гарної якості, від гарної фабрики, а отримала якийсь брак ламелій. Пройшов тиждень и компанія мовчить з приводу відправки нормальних ламель!!! Якщо не хочете за свої не малі кошли отримати розчарування , не тратьте свій час на цю компанію!!!
Відповісти
Добрий день) Як керівник магазину - завжди хочу чути клієнтів для розуміння, що ще б покращити в нашій роботі, що передати фабриці певного товару, щоб вони обов'язково звернули увагу на коментар клієнтів.

Та в цьому випадку, відгук просто наклеп. Та відповідаємо на всі коментарі.

1. //Сервіс гарний до моменту оплати авансу! Ліжко пришло за 8тижнів і 3 дні.//

- менеджер професійно допоміг обрати товар, був завжди на зв'язку, і залишається досі. Доставку замовлення магазин оплатив своїм коштом. Про терміни виготовлення було попереджено декілька разів в тому числі телефоном - орієнтовно від 6 до 8 тижнів. https://prnt.sc/rvXbmiaxIHko

2. //roomdepot обдурив! А саме, фабрика ламелі для ліжка не виготовляє, це ніде сказано не було, и менеджер не доповнив цю інформацію та не попередив що ламелі жахливої якості//

- фабрика ЛЕВ займається виготовленням меблів з натуральної деревини (ліжка дерев'яні, м'які ліжка, тумби та комоди) в кожному виробництві товарів є певні комплектуючі, які фабрика не виготовляє, а робить закупівлю у спеціалізованих постачальників. У виробництві меблів це - тканини на оббивку, ручки комодів та тумб, фурнітура, металеві рами на ліжка та ламелі. Магазин не доповнює інформацію про це. Якщо фабрика надає вибір - магазин обов'язково запропонує це клієнту - в іншому випадку товар комплектується стандартним наповненням, яке відповідає технічним умовам.

3. //багато ламель пошкодженні, розсипались в руках! Шкода тут не можна прикріпити фото!//

- прикріпляємо фото - https://prnt.sc/CcgT6jwZVO3L так, ось тут погоджуємося - це БРАК ламелей. Тип даних ламелей - це гнуто клеєні ламелі - і ось деякі можуть розклеюватися. Насправді нічого страшного в цьому немає. Це все замінюється по гарантії.

4. /Пройшов тиждень и компанія мовчить з приводу відправки нормальних ламель!!!//

- менеджер був з вами на зв'язку - і в суботу 01.04 як тільки ви про це написали - вам надали відразу відповідь https://prnt.sc/tBKJwyaS_24A - запитали про кількість бракованих для заміни - в понеділок 03.04 ви надали відповідь за кількістю бракованих штук, а в середу 05.04 зранку отримуємо повідомлення від вас, що пройшов тиждень і ми мовчимо.

Звісно, що це все не приємно. Але трапилося - головне без паніки - все можна виправити)

Ось тут 100% погоджуємося - Ліжко фабрики Лев дуже якісно зроблено - це дійсно так. Тому радимо замовляти ліжка саме цього виробника.
Відповісти
Замовляла диванчик з пуфами доя кухні. Дуже задоволена. Менеджер допомогла з вибором тканини. Ідеально вписався в інтер'єр і простір. Якість відмінна! Доставка вчасно, ввічливо, якісно.
Відповісти
Замовили два ліжка назви не уточнюю зайве, колір коричневий з червоним відливом, чекали майже місяць натомість приїхали два ліжка кольору "марганцю", загальна якість виробу жахлива. Товар обмінювати та повертати передоплату відмовились.Слів бракує щоб висловити емоції, що до виробника та продавця. Навіть одна зірка забагато,😡
Відповісти
Юрій, доброго вечора. Розглянули ваше звернення. Нам шкода, що ви не задоволенні отриманим товаром.

Ми детально перевірили ваше замовлення. Вами було дійсно прийнято рішення, саме виготовити під замовлення із вибраним кольором два ліжка - ви вибрали колір "Махонь" - даний колір чітко вказується у специфікації товару. На сайті представленні зразки кольорів, з якими працює дана фабрика https://prnt.sc/45X0x4y1GWyk

Ви вказуєте своє бачення кольору //колір коричневий з червоним відливом// - але насправді, колір махонь це червоно-коричневий колір, що асоціюється з кольором дерева Махагоні. Проте, слід зазначити, що колір самого дерева не є однотипним і може дещо відрізнятися від стандартного кольору. Тобто насиченість червоного може бути різною у кожного виробника.

Тому із кольором вашого замовлення все чітко. Фабрика виконала вірно, згідно зі своєю палітрою фарб.

//натомість приїхали два ліжка кольору "марганцю"// - це не можливо. Колір марганцю рожевий. Відтінки матеріалів через монітор дійсно можуть відрізнятися від реальних про, що ми попереджаємо, але не так категорично з червоного на рожевий. На прохання менеджера - ми так і не отримали від вас жодного фото в доказу.

//Товар обмінювати та повертати передоплату відмовились// - ще раз наголошуємо, що жодного фото-доказу невідповідності замовленого товару від вас не отримували. В іншому випадку, ми б направили скаргу на розгляд до рекламаційного відділу фабрики і якщо дійсно ліжка мали колір рожевий, чи був фабричний дефект, який не можливо було б замінити чи виправити - замовлення можна б було замінити або взагалі скасувати з поверненням авансу.
Ми дотримуємося умов продажу - товари, які виготовляються під замовлення - поверненню та обміну не підлягають https://prnt.sc/Jre1ufP0qACL

Замовлення виконано належним чином. Жодних доказів браку чи невідповідності товару від вас не отримано. Ви відмовилися від отримання товару на пошті - в такій ситуації ваш аванс не може бути повернуто, цим коштом буде частково компенсовані наші витрати на оплату доставки, повернення посилки поштовій службі.
Відповісти
В даному магазині купувала комод « Ромео», на інтернет-просторі на дану одиницю була найнижча ціна саме в цьому магазині.
Якісне пакування, доставка у обумовлений термін, професійний підхід менеджера до справи.
Я дуже задоволена та щиро рекомендую майбутнім покупцям замовляти в магазині Roomdeport.in.ua

Відповісти
Купували ліжко Соня мебігранд 90х190 см в натуральному кольорі. На складі в наявності не було такого розміру. Вирішили ризикнути та замовити, внесли невелику суму авансу і десь через тижнів 5 нам повідомили про готовність. Все по чесному. Окремо подяка кур'єру магазину - людина відповідальна , дуже приємно працювати з такими людьми. Ліжко за таку вартість думали буде гіршим, навіть попри опис про посередню якість, але воно виявилося досить гарним! Упаковка, фурнітура, схема зрозуміла - жодних проблем та зауважень. По вазі, ліжко не сильно масивне та важке, всі планки не сильно товсті , навіть можна сказати тендітні. Все зібралося за 40 хв, це коли у вас є двоє помічників, які чекали це ліжко з нетерпінням)
Плюси: вартість-якість, вигляд по живому набагато краще ніж на картинці, інформативність схеми, професійність менеджера магазину.
Мінуси: очікування - на складі , на жаль , тільки деякі рішення розмірів та декілька фарбувань , тому в нашому випадку довелося чекати. Через декілька тижнів декілька ламелей почали скрипіти, та питання вирішив підкладкою під них.
Оцінку для магазину ставлю 5. Для виробника ліжка 4.
Відповісти
Це просто жах!
Більш жахливого сервісу я не зустрічала ніде!
26.09.22 я внесла передплату по замовленню. Менеджер відразу попередила, що чекати 5 тижнів, ок)
На початку листопада (після 5-ти тижнів очікування) я вирішила уточнити що там з моїм довгооочікуваним диванчиком на кухню, і тут почалося…
«чекайте, на вулиці війна, вимкнення світла, форс-мажори і тд.», і так 2 тижні я чую фрази типу «в кінці тижня ваше замовлення буде готове», а коли я запитую «коли Ви відправите мені моє замовлення?!?» чую «у нас форс-мажор, всі чекають, і не панікують, ми не говорили Вам що замовлення буде готове100%, ми говорили, що можливо буде готове, не перекручуйте внформацію і ще шось типу такого брєду»
І саме цікаве в цій ситуації, що ні разу менеджер не написала «вибачте за затримку, або вибачте ми не встигаємо», я самостійно намагаюсь вияснити де ж моє замовлення, і при цьому магазин робить мене винною!
На мої прохання зв’язатися з керівництвом-ігнор!
Я просто не вірю що моє замовлення взагалі роблять!
Бережіть свої кошти і нерви!
Відповісти
Юлія, доброго вечора вам. Отримав ваше звернення та відразу переглянув всю інформацію по вашому замовленні на кухонний диванчик Престиж 2, та переписку в месенджері. Можу опублікувати тут скріни з переписки. Менеджер завжди був на зв'язку і постійно надавав відповідь, та ми і не займаємося шахрайством. Повітре , за багато років роботи та отримання довіри до нас клієнтів, ми б не стали все втрачати заради авансу у тисячу гривень. Ми дуже хочемо, щоб всі наші клієнти отримали очікуваний товар якнайшвидше.
Ми прагнемо, щоб наші клієнти отримували лише приємні емоції від купівлі меблів, а не втрачали нерви. Ми стараємося настільки можна сьогодні працювати на повну (навіть відписую вам опівночі), та надавати той сервіс, який має і бути. Терміни завжди подаємо "орієнтовні" , навіть у мирний час на виробництві меблів немає точних термінів виготовлення. Так, дійсно 5 орієнтовних тижнів уже минуло, сьогодні почався уже сьомий, попередньо знаю, що на цьому тижні маємо вам відправити. Кожного дня спілкуємося із фабрикою, щодо вашого замовлення та багатьох інших - там дійсно складна ситуація. Так, як фабрика знаходиться у промисловій зоні, їм вимикають стабільно декілька разів по 4 години на день електроенергію. На жаль у нас в Україні війна і виникають форс-мажорні обставини. Фабрика та ми докладаємо усіх зусиль для виконання замовлень. З кожного замовлення % коштів перераховується на волонтерські фонди для підтримки наших воїнів. Тому просимо вас ще зачекати трішки, та не відмовлятися від замовлення. Будемо вдячні вам за терпіння та розуміння. Дякую за зворотній зв'язок.
Відповісти
Показати ще 20 відгуків
Вгору