СПОСІБ ОПЛАТИ


 При отриманні

Оплата здійснюється при безпосередньому отримання товару: розрахунок з кур'єром нашого магазину або ж з кур'єром транспортної компанії. Факт оплати фіксується відповідним документом - товарним чеком або фіскальним чеком.

За вибір додаткової послуги «післяплата» або «заборона видачі» при доставці кур'єрською службою - додається комісія відповідно до тарифів цих компаній.

 Безготівковій розрахунок

Оплату Ви можете зробити згідно виставленого рахунку на оплату за допомогою (інструкція здійснення платежу):

  • оплата в терміналі самообслуговування або в касі ПриватБанк;
  • через платіжну систему ПриватБанку в особистому кабінеті «Privat24»;
  • через будь-який банк згідно з виписаним рахунком-фактури на розрахунковий рахунок.

Оплата здійснюється виключно у національній валюті. Комісія за переказ згідно тарифів банку.

СПОСІБ ТА ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ


 Київ - Київська область

Вартість доставки:

  • Київ — 200 грн, згідно з графіком доставки (доставка в указаний час або після 18.00 + 200 грн до вартості доставки);
  • Київська область — від 250 грн*;
  • Київ / Київська область — БЕЗКОШТОВНА (сума замовлення понад 10 000 грн).

Доставка здійснюється:

  • службою доставки нашого інтернет-магазину**;
  • або засобами однієї з кур'єрських служб на вибір: «Делівері», «Нова Пошта», «Meest Express» або будь-яка інша за погодженням.

Замовлення буде доставлене за вказаною Вами адресою***:

  • в багатоквартирні будинки — до під'їзду****;
  • в приватний будинок відбувається — до воріт;
  • в офіс відбувається до під'їзду або входу в будівлю;
  • до найближчого відділення служби доставки.

Підйом меблів здійснюється за додаткову плату. Вартість занесення в квартиру / будинок / офіс / двір обмовляється з менеджером під час оформлення замовлення.

* - вказана середня сума, яка залежить від товару та району Київської області, також діють спеціальні пропозиції на безкоштовну доставку або доставку зі знижкою, точніше Ви дізнаєтеся у менеджера — вказавши дані про місце проживання і обраному товарі.

** - доставка здійснюється згідно маршруту логістики з 09:00 - 17:00. За день-два ми обов'язково вас попередимо про день доставки і приблизний час візиту водія. У день доставки за годину до приїзду вас набере водій і більш точно повідомить час приїзду. При безкоштовній доставці вашого замовлення до будинку, магазин має право змінити сбособ доставки, це може бути як кур'єр магазину, так і поштова служба.

*** - важливо! переконайтеся в працездатності ліфтів, вільного під'їзду автомобіля до вашого будинку — якщо в день призначеної доставки у вас не працює ліфт чи не буде можливосты проїзду, будь ласка, повідомте менеджеру для перенесення дня доставки або потрібно буде оплачувати підйом меблів вручну на поверх.

**** - про необхідність занесення меблів в будинок, або підйому в квартиру — необхідно попереджати заздалегідь, так як на доставку може бути відправлена ​​машина без вантажників.


 Регіони України *

Вартість доставки:

  • згідно тарифів ** кур'єрської служби доставки.

Доставка здійснюється:

  • засобами однієї з кур'єрських служб на вибір***: «Делівері», «Нова Пошта», «Meest Express» або будь-яка інша за погодженням.

Замовлення буде доставлений за вказаною Вами адресою:

  • в багатоквартирні будинки - до під'їзду;
  • в приватний будинок відбувається - до воріт;
  • в офіс відбувається до під'їзду або входу в будівлю;
  • до найближчого відділення служби доставки.

Занесення меблів в квартиру / будинок / офіс / двір здійснюється кур'єрами служб доставки згідно з тарифами і обговорюється з менеджером під час оформлення замовлення.

* - за винятком тимчасово окупованій території відповідно до Закону України від 15.04.2014 № 1207-VII, території проведення АТО.

** - діють корпоративні знижки. Також діють спеціальні пропозиції на безкоштовну доставку або доставку зі знижкою, точніше Ви дізнаєтеся у менеджера — вказавши дані про місце проживання і обраному товарі.

*** - якщо вибраний вами товар має акційну доставку до будинку, чи безкоштовну доставку на відділення пошти — магазин самостійно приймає рішення у виборі поштової служби для відправки.

ЯК ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ


Наш інтернет-магазин Roomdepot.in.ua (Румдепот) приймає від Вас замовлення через кошик без вихідних - online 24/7. Обробка замовлень відбувається щодня з 10.00 до 19.00. Для оформлення замовлення Вам необхідно вибрати потрібний товар, вказати можливі параметри (розмір, колір, матеріал або інші необхідні характеристики), і оформити замовлення обраного товару самостійно, натисканням клавіші «купити», або зв'язатися з нашими консультантами для допомоги в оформленні замовлення по телефонах, зазначених на нашому сайті. Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться наш менеджер, він підтвердить наявність вибраних товарів, уточнить спосіб оплати і час доставки, зручні для Вас.

Оформлення замовлення через кошик не зобов'язує Вас до покупки: в будь-якому випадку з Вами зв'яжеться менеджер для уточнення, підтвердження замовлення або зовсім його скасування.

Оформивши самостійно замовлення через сайт з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення інформації, після чого Вам необхідно підтвердити замовлення протягом 3 (трьох) банківських днів:

  • внесенням передоплати в розмірі 20% від суми замовленого товару. Частина, що залишилася після передоплати частина, оплачується в момент отримання товару або перед доставкою;
  • внесенням 100% передоплати (запропонуємо спеціальну знижку і / або вигідні пропозицію доставки).

Чому мені потрібно вносити передоплату? Передоплата - гарантія необхідна для підтвердження замовлення, і бронювання товару за Вами. Це гарантія, так званого «Я є!»

Для Вашої впевненості, ми можемо надати сканкопіі реєстраційних документів. За номером свідоцтва про реєстрацію або за кодом ЄДРПОУ, Ви можете перевірити інформацію про нас в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, або на сайті Податкової служби України.

Обраний Вами товар, що є в наявності на складі, доставляється на протязі 2-7 робочих днів. Доставка товару, що виготовляється на замовлення, обмовляється з менеджером і, як правило, займає від 7 до 60 робочих днів.

Ми дуже стараємося дотримуватися і контролювати всі терміни виконання замовлень і постачання товару, але не все залежить від роботи нашого інтернет-магазину. Терміни поставки або виробництва можуть зриватися через людський фактор, відсутність матеріалів, транспортних затримок, і це навіть не завжди залежить від фабрики-виробника меблів. Тому, перед тим як прийняти замовлення, ми завжди намагаємося озвучити Вам реальний термін виробництва. Продавець повідомляє про затримку термінів виготовлення або поставки товару Покупця по телефону або електронною адресою, зазначених при реєстрації, і повідомляє орієнтовний термін поставки товару.

У разі, якщо доставка товару зроблена у встановлений термін, але Товар не був переданий Покупцю з його вини, нова доставка проводиться в нові терміни, озвучені інтернет-магазином, з додаванням вартості повторної доставки.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ


Меблі доставляється в розібраному вигляді (в заводській упаковці). Бережно відкривайте упаковку. Не викидайте упаковку, фабричні стікери до кінця збирання меблів. Меблі збирається точно по схемі, яка додається до комплекту, за допомогою якої Ви зможете зібрати її самостійно або за додатковою домовленістю Сторін, а також за окрему плату (15% від вартості) інтернет-магазин може допомогти здійснювати установку (монтаж), збірку товару з допомогою третіх осіб, при цьому інтернет-магазин не несе відповідальність за якість і результат робіт, виконуваних такими третіми особами.

При отриманні товару і (або) перед тим, як підписати документ про отримання доставки, уважно огляньте цілісність упаковки і самого виробу. Перевірте його на наявність видимих ​​відколів, подряпин або інших пошкоджень! Ретельної уваги вимагає огляд скляних деталей. Переконайтеся самостійно в тому, що виріб укомплектований необхідною фурнітурою і кріпильними елементами і т.п.

У відповідність до законодавства України, Ви можете пред'явити претензії по товару виключно до повної передачі його Вам, тому оглядайте покупку відразу, в присутності експедитора!

У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення - Ви маєте право вимагати його заміну, заміну окремих пошкоджених деталей, комплектуючих і т.д., або відмовитися від нього на умовах гарантії - обов'язково необхідно скласти акт (претензію), прийняти товар (для подальшої заміни ) або відмовитися від отримання товару і його оплати - при відправці товар страхується на повну вартість.

У будь-якому випадку, якщо дана ситуація буде мати місце — Покупець зобов'язаний негайно повідомити про те, що трапилося з телефонах, вказаних на Сайті.


Умови продажу (договір публічної оферти)

1. Продаж товарів на сайті RoomDepot.in.ua (далі Сайт) здійснюється на умовах договору публічної оферти. Згідно ст. 638-640 Цивільного кодексу України Договір є укладеним, після отримання особою, яка направила пропозицію укласти договір, відповіді про прийняття цієї пропозиції, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору (замовлення через систему сайту). Фізична особа, яка бажає і / або оформляє замовлення на товари представлені на Сайті і володіє необхідною дієздатністю для здійснення покупки (далі Покупець) має право укласти договір з ФОП Парнивода Сергій Васильович, ІПН 3110705296 (далі Продавець) виключно шляхом приєднання до умов цієї оферти.

2. Замовлення оформляється Покупцем самостійно через Сайт. Після оформлення замовлення Продавець зв'язується з Покупцем для уточнення інформації про замовлення.

3. Для оформлення замовлення Покупцеві слід вказати свої контактні дані (ПІБ, адреса електронної пошти, телефон, адреса доставки). Надання недостовірної інформації може стати підставою для відмови в поверненні товару належної / неналежної якості та виплаті Покупцю грошових коштів.

4. Вказуючи персональні дані, Покупець автоматично дає згоду на використання, обробку та зберігання наданої інформації Продавцем. Продавець зобов'язується використовувати інформацію виключно для підтримки процесу продажів, не розголошувати отриману від Покупця інформацію третім особам, за винятком агентів і третіх осіб, що діють на підставі договору з Продавцем та беруть участь у виконанні зобов'язань Продавця перед Покупцем, крім випадків передбачених законодавством України. Інформація про Покупця зберігається в системі з моменту реєстрації або оформлення покупки до моменту видалення облікового запису клієнтом і недоступна для перегляду іншими користувачами Сайту. Покупець має право змінити інформацію в свого облікового запису або видалити її в будь-який час.

5. Інформаційні матеріали до Товару, представлені на Сайті, мають довідковий характер і не можуть сприйматися як гарантія наявності описаних властивостей і характеристик у Товару. Джерелом інформаційних матеріалів до Товару є виробник або офіційний дилер Товару. Для уточнення інформації по Товару Покупець може звернутися в Службу підтримки клієнтів. Магазин не несе відповідальності в разі, якщо наповнення конфігурації продуктів, представлених на сайті, змінені виробником без попереднього повідомлення. Магазин не несе відповідальність за правильність зазначених на Сайті характеристик, а також за можливі помилки різного характеру. Зображення продуктів на Сайті можуть відрізнятися від фактичного вигляду товарів. За інформацію про товар, розміщену на сторонніх ресурсах, Магазин відповідальності не несе.

6. Покупець має право анулювати оформлене замовлення, зв'язавшись з менеджером за телефонами, зазначених на Сайті в день оформлення замовлення, якщо на момент анулювання замовлення товар ще не був відправлений. При цьому Продавець зобов'язується повернути Покупцю суму внесеної ним передоплати за вирахуванням комісій банківських установ за перерахування і зарахування грошових коштів, а також витрат, понесених Продавцем для виконання замовлення на день його анулювання.

6.1 У випадку ануляції замовлення в будь-який інший день або за умови ануляції після відправки товару в день замовлення, повернення суми внесених коштів здійснюється на умовах повернення товару, описаних нижче, при цьому сума передоплати не повертається.

6.2 У разі неможливості поставки товару через відсутність матеріалів або комплектуючих у Виробника або непередбаченого підвищення ціни на товар Виробником, про що стало відомо після внесення передоплати, Покупець має право вибрати аналогічний товар у Продавця або зажадати анулювати замовлення з поверненням суми передоплати. Передоплата повертається Покупцю протягом двох банківських днів з моменту отримання вимоги.

7. Продавець може анулювати замовлення, якщо Покупець не вніс положення передоплату протягом 3 (трьох) робочих днів. Також Продавець може анулювати замовлення, доставку якого, Покупець відкладає на термін більше тридцяти днів, з поверненням Покупцеві суми внесених ним коштів на умовах повернення товару, описаних нижче, при цьому сума передоплати не повертається. У тому випадку, якщо затримка виникла з вини Покупця, термін поставки Товару збільшується на кількість днів прострочення платежу, або, в разі неможливості Продавця доставити замовлені товари за їх відсутності, в тому числі з причин, не залежних від Продавця.

8. Моментом надходження оплати вважається день зарахування грошових коштів на рахунок Продавця. При оплаті замовлення готівковими коштами моментом оплати вважається день передачі коштів Продавцю / Представнику Продавця.

9. Обмін і повернення

9.1 Відповідно до «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки, так як інтернет-магазин Roomdepot працює з доставкою по всій Україні, то ми вважаємо перший день - не з дня замовлення і (або) оплати товару, а з дня фактичного отримання Вами товару, день доставки, але при дотриманні наступних умов (умови повернення):

а) Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, пошкоджень деталей від вологості, інших пошкоджень.

б) Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.

в) Збережена в цілості упаковка товару і всі її компоненти.

г) Збережено комплектація товару, ярлики, інструкції і заводське маркування.

д) Пред'явлено товарний чек і (або) накладна підтверджують факт покупки товару в нашому магазині і документ підтверджують доставку товару (декларація, документ пошти з датою доставки).

9.2 Поверненню не підлягають наступні товари та товари, які належить до переліку товарів в додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172:

товари, виготовлені на замовлення (меблі з вибором тканини, корпусні меблі нестандартних розмірів і т.д.);
перо-пухові вироби, білизна постільна, матраци.

9.3 Зображення, представлені на сайті, надані офіційними виробниками товарів; відтінки матеріалів можуть відрізнятися від реальних, допустима похибка в розмірах від 2 до 3 см (згідно ГОСТ 19917-93), що не є підставою для повернення товару. Фабрики виробники залишають за собою право вносити зміни в комплектацію, конструкцію і колірні відтінки виробів, які не впливають на їх основні функції та призначення.

9.4 Претензій по кількості і / або асортименту і / або якості (по видимих ​​недоліків товару), і / або комплектності товару Покупець зобов'язаний пред'явити Продавцю в момент прийому-передачі товару від Продавця до Покупця в т.ч. за допомогою телефонного зв'язку, якщо доставка товару здійснювалася перевізником.

9.5 Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Якщо товар був придбаний з доставкою, то при поверненні товару вартість доставки; не повертається. Повернення товару здійснюється за Ваш рахунок. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 днів.

9.6 У відповідність до законодавства України, Ви можете пред'явити претензії по товару виключно до повної передачі його Вам - оглядайте покупку відразу, в присутності експедитора. У випадки відмови від замовлення Покупець оплачує доставку в обидві сторони самостійно.

10. Умови гарантії

10.1 Гарантійний термін меблів для дому 18 міс, якщо інше не вказано гарантійними документами від виробника, на відповідний товар. Гарантійний термін починає дію з моменту підписання Покупцем накладних або моменту поставки відповідного товару або й інші терміни, передбачені чинним законодавством України.

10.2 При виявленні рекламацій (пошкодженого товару), зв'яжіться з нашим менеджером для швидкого вирішення виниклої проблеми, відправивши нам на електронну пошту (вайбер) наступну інформацію:

- фото пошкоджених деталей;

- фото етикетки (від упаковки вироби);

- фото схеми складання з зазначеними пошкодженими деталями.

10.3 Сторони домовилися, що в разі якщо товар, який був доставлений Продавцем Покупцеві є неукомплектованим належним чином або до товару не додано належні комплектуючі деталі, товар має недоліки, пошкоджений під час виробництва, Продавець зобов'язаний доукомплектувати товар або доставити комплект необхідних деталей за свій рахунок. Терміни усунення недоліків Товару, обумовлюються Сторонами окремо.

10.4 Обов'язково зберігайте упаковку та етикетку від меблів до остаточного складання! У разі необхідності заміни пошкодженого елемента на новий, виробник може вимагати повернути йому браковану деталь разом з упаковкою, в якій вона перебувала.

10.5 Рекламації приймаються тільки при наявності нашої накладної та накладної (етикетка, схема зборки, лист комплектування) виробника на саме вироби.

Причини рекламації з вини виробника:

  • некомплектність вироби;
  • недостача пачок;
  • неякісна обробка деталей (поклейка кромки, відколи ДСП, поклейка плівки ПВХ);
  • неправлельное свердління деталей.

10.6 Гарантія не поширюється:

1) У разі механічних пошкоджень з вини замовника;

2) Порушено правила і умови експлуатації меблів (перевантаження);

3) Відновлення складання та ремонт меблів здійснювалися Покупцем самостійно;

4) Меблі пошкоджені в результаті дії домашніх тварин, вогню, агресивних рідин, а також з ознаками недбалого користування;

5) Змінено конструкцію виробу або комплектуючих Покупцем;

6) Закінчився гарантійний термін;

7) Якщо присутні дефекти, які були повідомлені або відомі покупцеві до продажу і з причини, яких покупець отримав індивідуальну знижку.

10.7 В разі, коли під час гарантійного терміну необхідно визначити причини втрати якості Товару, Виробник зобов'язаний у визначений строк з дня отримання від Покупця згоди організувати проведення експертизи Товару. Експертиза проводиться за рахунок Виробника. Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару Покупцеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання або транспортування або дій третіх осіб, вимоги Покупця не підлягають задоволенню, Покупець зобов'язаний відшкодувати Виробнику витрати на проведення експертизи.

10.8 У разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини Виробника товару, підтверджених висновком експертизи, Покупець має право пропорційного зменшення вартості або вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у Продавця Товар.

10.9 Гарантійне обслуговування включає в себе:

  • проведення ремонтних робіт і заміну дефектних частин вироби;
  • пропорційного зменшення ціни;
  • усунення недоліків Товару за рахунок Продавця;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків Товару.

Термін гарантії в такому випадку продовжується на час перебування виробу в ремонті.

11. Відповідальність сторін / Строк дії / Інші умови

11.1 За невиконання чи неналежне виконання зобов'язань по Публічного договору Продавець і Покупець несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України.

11.2 В разі відмови Покупцем від прийняття Товару виготовленого на замовлення (меблі з вибором тканини, корпусні меблі нестандартних розмірів і т.д.) відповідає умовам замовлення, і / або в разі відмови Покупця в оплаті повної вартості Товару при його отриманні, Покупець сплачує Продавцю штраф у розмірі 30% від вартості Товару.

11.3 Договір набирає законної сили з моменту його акцептування Покупцем (оформлення замовлення через сайт) і діє до моменту повного виконання зобов'язань Продавцем і Покупцем.

11.4 Публічний договір може бути достроково припинено:

  • за взаємною згодою Продавця і Покупця;
  • за рішенням суду;
  • в разі виникнення обставин непереборної сили (форс-мажор);
  • в разі відсутності Товару в наявності (на складі) і відмови Покупця на заміну Товару іншим аналогічним Товаром.

11.5 Усі спори, які виникли в зв'язку з невиконанням або неналежним виконанням умов Публічного договору вирішуються шляхом проведення переговорів.

11.6 Спори, які не вдалося врегулювати шляхом проведення переговорів, підлягають розгляду в судовому порядку згідно чинного законодавства України.

11.7 Недійсність окремих положень Публічного договору не передбачає недійсність Публічного договору в цілому.