СПОСІБ ОПЛАТИ


 При отриманні

Оплата здійснюється при безпосередньому отримання товару: розрахунок з кур'єром нашого магазину або ж з кур'єром транспортної компанії. Факт оплати фіксується відповідним документом - товарним чеком або фіскальним чеком.

За вибір додаткової послуги «післяплата» або «заборона видачі» при доставці кур'єрською службою - додається комісія відповідно до тарифів цих компаній.

 Безготівковій розрахунок

Оплату Ви можете зробити згідно виставленого рахунку на оплату за допомогою (інструкція здійснення платежу):

  • оплата в терміналі самообслуговування або в касі ПриватБанк;
  • через платіжну систему ПриватБанку в особистому кабінеті «Privat24»;
  • через будь-який банк згідно з виписаним рахунком-фактури на розрахунковий рахунок.

Оплата здійснюється виключно у національній валюті. Комісія за переказ згідно тарифів банку.

СПОСІБ ТА ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ


 Київ - Київська область

Вартість доставки:

  • Київ — 400 грн, згідно з графіком доставки (доставка в указаний час або після 18.00 + 250 грн до вартості доставки);
  • Київська область — від 430 грн*;
  • Київ / Київська область — БЕЗКОШТОВНА (сума замовлення понад 18 000 грн).

Доставка здійснюється:

  • службою доставки нашого інтернет-магазину**;
  • або засобами кур'єрської служби «Нова Пошта» або будь-яка інша за погодженням.

Замовлення буде доставлене за вказаною Вами адресою***:

  • в багатоквартирні будинки — до під'їзду****;
  • в приватний будинок відбувається — до воріт;
  • в офіс відбувається до під'їзду або входу в будівлю;
  • до найближчого відділення служби доставки.

Підйом меблів здійснюється за додаткову плату. Вартість занесення у квартиру / будинок / офіс / двір обмовляється з менеджером під час оформлення замовлення.

* - вказана мінімальна сума (наприклад, даставка у Вишневе або Новосілки), вартість залежить від товару та району Київської області, також діють спеціальні пропозиції на безкоштовну доставку або доставку зі знижкою, точніше Ви дізнаєтеся у менеджера — вказавши дані про місце проживання та обраному товарі.

** - доставка здійснюється згідно маршруту логістики. За день-два ми обов'язково вас попередимо про день доставки та приблизний час візиту водія за вашою адресою. У день доставки за годину до приїзду вас набере водій і більш точно повідомить час приїзду - обов'язково підтвердіть прийом товару та заздалегідь підготуйтеся до отримання та оплати (при оплаті переказом, врахуйте, будь ласка, товар передається після підтвердження оплати). На жаль, ми не можемо передбачити абсолютно всі нюанси і якщо машина спізнюється, більше однієї години, менеджери зв'яжуться з вами та зорієнтують, коли буде кур'єр. Компенсація за запізнення служби доставки не надається.

Зверніть увагу. У випадку, якщо ваше замовлення було погоджено на доставку та водій виїхав на маршрут, але за певних обставин ви не можете прийняти доставку або не виходите на зв'язок - ваше замовлення повертається на склад, повторна доставка знову завчасно погоджується, при цьому вартість доставки подвоюється.

При безкоштовній доставці вашого замовлення до будинку, магазин має право змінити спосіб доставки, це може бути як кур'єр магазину, так і поштова служба.

*** - важливо! переконайтеся в працездатності ліфтів, вільного під'їзду автомобіля до вашого будинку — якщо в день призначеної доставки у вас не працює ліфт чи не буде можливості проїзду, будь ласка, повідомте менеджеру для перенесення дня доставки або потрібно буде оплачувати підйом меблів вручну на поверх. При замовленні враховуйте розмір своїх квартирних та міжповерхових дверних проходів та габарити бажаної моделі меблів. Магазин «Roomdepot.in.ua» не несе відповідальності за особливості екстер'єру та інтер'єру місця доставки товару (квартири, будинки). Акцентуємо Вашу увагу на тому, що якщо меблі (дивани, крісла, ліжка, тахти та інше) не проходять у міжповерхові та квартирні дверні отвори передоплата за такий товар не повертається.

**** - про необхідність занесення меблів в будинок, або підйому у квартиру — необхідно попереджати заздалегідь, оскільки на доставку може бути відправлена ​​машина без вантажників.


 Регіони України *

Вартість доставки:

  • згідно з тарифами ** кур'єрської служби доставки.

Доставка здійснюється:

  • кур'єрською службою*** «Нова Пошта» або будь-яка інша за погодженням.

Замовлення буде доставлений за вказаною Вами адресою:

  • в багатоквартирні будинки - до під'їзду;
  • в приватний будинок відбувається - до воріт;
  • в офіс відбувається до під'їзду або входу в будівлю;
  • до найближчого відділення служби доставки.

Занесення меблів у квартиру / будинок / офіс / двір здійснюється кур'єрами служб доставки згідно з тарифами й обговорюється з менеджером під час оформлення замовлення.

* - за винятком тимчасово окупованій території, території проведення військових дій.

** - діють корпоративні знижки. Також діють спеціальні пропозиції на безкоштовну доставку або доставку зі знижкою, точніше Ви дізнаєтеся у менеджера — вказавши дані про місце проживання та обраний товар.

*** - якщо вибраний вами товар має акційну доставку до будинку, чи безкоштовну доставку на відділення пошти — магазин самостійно приймає рішення у виборі поштової служби для відправки.

ЯК ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ


Наш інтернет-магазин Roomdepot.in.ua (Румдепот) приймає від Вас замовлення через кошик без вихідних - online 24/7. Обробка замовлень відбувається щодня з 10.00 до 19.00. Для оформлення замовлення Вам необхідно вибрати потрібний товар, вказати можливі параметри (розмір, колір, матеріал або інші необхідні характеристики), і оформити замовлення обраного товару самостійно, натисканням клавіші «купити», або зв'язатися з нашими консультантами для допомоги в оформленні замовлення через телефони, зазначених на нашому сайті. Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться наш менеджер, він підтвердить наявність вибраних товарів, уточнить спосіб оплати й час доставки.

Оформлення замовлення через кошик не зобов'язує Вас до покупки: в будь-якому випадку з Вами зв'яжеться менеджер для уточнення, підтвердження замовлення або зовсім його скасування.

Оформивши самостійно замовлення через сайт з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення інформації, після чого Вам необхідно підтвердити замовлення протягом 3 (трьох) банківських днів:

  • внесенням передоплати в розмірі від 20% від суми замовленого товару. Частина, що залишилася після передоплати частина, оплачується в момент отримання товару або перед доставкою;
  • внесенням 100% передоплати (запропонуємо спеціальну знижку і / або вигідні пропозиції доставки).

Чому мені потрібно вносити передоплату? Передоплата - гарантія необхідна для підтвердження замовлення, і бронювання товару за Вами. Це гарантія, так званого «Я є!»

Продавець залишає за собою право встановити іншу суму передоплати залежно від типу товару та обраного способу доставки.

Для Вашої впевненості, ми можемо надати скан-копії реєстраційних документів. За номером свідоцтва про реєстрацію або за кодом ЄДРПОУ, Ви можете перевірити інформацію про нас в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, або на сайті Податкової служби України.

Обраний Вами товар, що є в наявності на складі, доставляється протягом 2-7 робочих днів. Доставка товару, що виготовляється на замовлення, обмовляється з менеджером і, як правило, займає від 7 до 60 робочих днів.

Менеджер попередньо за день-два зателефонує або напише вам для попередження та узгодження орієнтовного часу доставки згідно з маршрутом логістики.

Ми дуже стараємося дотримуватися і контролювати всі терміни виконання замовлень і постачання товару, але не все залежить від роботи нашого інтернет-магазину. Терміни поставки або виробництва можуть зриватися через людський фактор, відсутність матеріалів, транспортних затримок, і це навіть не завжди залежить від фабрики-виробника меблів. Тому, перед тим як прийняти замовлення, ми завжди намагаємося озвучити Вам реальний термін виробництва. Продавець повідомляє про затримку термінів виготовлення або постачання товару Покупця телефоном або електронною адресою, зазначених при реєстрації, і повідомляє орієнтовний термін постачання товару.

У разі, якщо доставка товару зроблена у встановлений термін, але Товар не був переданий Покупцю з його вини, нова доставка проводиться в нові терміни, озвучені інтернет-магазином, з додаванням вартості повторної доставки.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ


Меблі доставляється в розібраному вигляді (в заводському пакуванні). Бережно відкривайте упакування. Не викидайте пакування, фабричні наліпки до кінця збирання меблів. Меблі збирається точно за схемою, яка додається до комплекту, за допомогою якої Ви зможете зібрати її самостійно або за допомогою третіх Сторін (приватні Збиральники фірми з надання послуг по збиранню меблів) за окрему плату (орієнтовно від 10% до 20% від вартості меблів). При цьому інтернет-магазин не несе відповідальність за якість і результат робіт, виконуваних такими третіми особами.

При отриманні товару і (або) перед тим, як підписати документ про отримання доставки, уважно огляньте цілісність пакування і самого виробу. Перевірте його на наявність видимих ​​відколів, подряпин або інших пошкоджень! Ретельної уваги вимагає огляд скляних деталей. Переконайтеся самостійно в тому, що виріб укомплектований необхідною фурнітурою і кріпильними елементами й т.п. При отриманні уточніть, обов'язково перевірте кількість мість зазначених в товарно-транспортній накладній та фактично наявних.

Шановні клієнти, зверніть увагу на слідуючий текст. Важливо, при отриманні посилки оглянути як мінімум візуально пачки на цілісність їх, на відсутність будь-яких пошкоджень, якщо виявили сліди пошкодження пачки - рекомендується відразу зафіксувати це місце (фото, відео) в залежності від характеру пошкодження радимо обережно відкрити пачку в цьому місці для огляду самої деталі на ймовірне пошкодження. Якщо деталь все ж має пошкодження, знову ж таки зафіксуйте це, повідомте відразу кур'єру (працівнику складу) для засвідчення. Досить часто пошкодження відбувається саме під час транспортування, доставки посилки з вини перевізника. Тому засвідчення даного факту й надасть можливість скласти акт та притензію. При огляді постарайтеся відразу з'ясувати, що саме за деталь була пошкоджена для подальшого повідомлення менеджеру магазину.

У відповідність до законодавства України, Ви можете пред'явити претензії по товару виключно до повної передачі його Вам, тому оглядайте покупку відразу, в присутності експедитора, кур'єра працівників складу, які можуть засвідчити факт пошкодження!

У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення - Ви маєте право вимагати його заміну, заміну окремих пошкоджених деталей, комплектуючих і т.п., або відмовитися від нього на умовах гарантії - обов'язково необхідно скласти акт (претензію), прийняти товар (для подальшої заміни) або відмовитися від отримання товару і його оплати - при відправці товар страхується на повну його вартість.

У будь-якому випадку, якщо дана ситуація буде мати місце — Покупець зобов'язаний зафіксувати проблему, припинити приймання товару та негайно повідомити про те, що трапилося за телефонами, вказаними на Сайті.